22 Dec
22Dec

המדריך למיתוג איכותי שמבטיח הצלחה בכנסים ובאירועים עסקיים,  מתנות לכנסים ואירועים עסקיים

שיווק בכנסים ואירועים עסקיים הפך לפופולרי במיוחד ובעל פוטנציאל לחשיפה  גבוהה בפני לקוחות פוטנציאליים. מנגד, במידה ולא תיערכו בהתאם התדמית של העסק שלכם עלולה להיפגע. עומדים להציג את המוצר שלכם בכנס? לקחתם חסות באחד מהכנסים או הוועידות בתחומכם? המדריך הבא יציג לכם כיצד לפעול על מנת למקסם את התוצאות ולהפיק את החזר ההשקעה הטוב ביותר.  מתנות לכנסים ואירועים עסקיים

איך נערכים? ראשית, במידה והשקעתם כסף באירוע עסקי או מתן חסות באחד  מהכנסים השונים, מומלץ שתיערכו מראש ותגדירו תקופת זמן בה אתם נערכים לקראת האירוע הן מבחינת החומרים והן מבחינת צוות העובדים. כמו כן, הגדירו תקציב אותו תרצו להקדיש למוצרי הפרסום השונים למתנות בכנס.
 

צוות העובדים באירוע: עצם זה שלקחתם חסות לא פותר מכם את העבודה עצמה.  במהלך האירוע עליכם לגשת לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שלכם ולהכיר להם את המוצרים או השירותים השונים שאתם מציעים. מומלץ להצטייד בצוות איכותי שיודע היטב למכור את השירותים השונים שלכם ומלא במרץ בכדי לפנות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהתעלות על המתחרים שלכם.
 

איסוף הלידים: בכנסים והאירועים העסקיים במרבית המקרים המטרה העיקרית היא  לייצר לידים של לקוחות פוטנציאליים. מומלץ להצטייד במחברת ולרשום את פרטיהם של הלקוחות באירוע או בטאבלט.
 

"להישאר בתודעה גם לאחר האירוע": בכנסים בהם תיקחו חסות מגוון רחב של חברות יחלקו עלונים, מחברות, מחזיקי מפתחות ומוצרי פרסום שונים. המטרה שלכם היא להעניק מוצר פרסומי שמתעלה על מוצרי הפרסום של המתחרים. כך, תוכלו לייצר  לעצמכם ערך מוסף ולמתג את עצמכם בצורה טובה יותר מאשר המתחרים הסובבים באירוע.
 

מדידת התוצאות: המטרה העיקרית שלכם היא להחזיר את ההשקעה ולהתעלות עליה.  ניתן למדוד את התוצאות (כמות הלידים/ המכירות וכו') באמצעות מגוון דרכים, ביניהם: כמות הלידים שאספתם באירוע, כמות ההתקשרויות לאחר האירוע, כמות הלקוחות שגייסתם לאחר האירוע וכמובן, אפקט המיתוג שיניב פירות בעתיד.

מתנות לכנסים, מוצר הפרסום הטוב ביותר לכנסים הוא...

                                           מתנות לכנסים ואירועים, מסרים ממותגים בעציצים

הכירו את מסרים ממותגים בעציצים שמשאירים רושם ראשוני נפלא, מאפשרים ללקוח להרגיש את הנאמנות שלכם כלפיו וגורמים לכל לקוח פוטנציאלי להרגיש VIP.עציצים ממותגים עם ברכות שונות שיעשו עבורכם את עבודת המיתוג בכנסים ובאירועים השונים ויישמרו לאורך זמן במשרד או בביתם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

מוזמנים לגלוש באתר האינטרנט שלנו ולצפות במגוון רחב של מסרים ממותגים בעציצים שונים שבאמצעותם תוכלו למתג את העסק שלכם בצירוף מסר אישי ממותג בעציץ בצורה הטובה ביותר. בכנס הבא, אתם הולכים להיות ההופעה המרכזית.

ישראל רף

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.