22 Jan
22Jan

תנו מתנות ללקוחות לקראת טו בשבט, העסק שלכם יצמח ויפרח כל השנה, מתנות לכנסים ואירועים עסקיים

לקראת טו בשבט תנו מתנה ממותגת ללקוחות פוטנציאליים ותחזקו את הקשר עם לקוחות קיימים. מחקרים הציגו כי הקשר האישי שבין העסקים ללקוחות, הוא ששומר עליהם לאורך זמן. יש לנו פתרון מעולה עבורכם מתנות לכנסים ואירועים עסקיים

טו בשבט וחגים ומועדים ותאריכים שונים הם ההזדמנות הטובה ביותר של בעלי העסקים לחזק את הקשר שלהם עם הלקוחות הקיימים ולמתג עצמם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים השונים.
מי מאתנו אינו אוהב לקבל מתנות ומי מאתנו לא מעוניין להרגיש מוערך בקרב נותני השירותים והעסקים להם אנו משלמים לאורך השנה

עציצים ממותגים – המתנה המתאימה ביותר שתוכלו לחלק ללקוחותיכם לקראת טו בשבט.

   מתנות ללקוחות לטו בשבט מסרים ממותגים בעציצים

"טו בשבט הגיע, חג לאילנות" – המתנות הטובות ביותר שתוכלו לחלק ללקוחותיכם לקראת טו בשבט היא כמובן עציצים ממותגים, וחשוב לשים לב למיתוג החברה שלכם עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים מעבר להענקת המתנה.

מדוע דווקא עציצים?
אין דבר יותר נכון או מתנות יותר מתאימות לחלק בטו בשבט מאשר מתנות לכנסים ואירועים עסקיים עם ברכה כמו שגשוג, הצלחה, צמיחה, שפע, אהבה, אושר, בריאות ועוד ובנוסף הלוגו ומסר אישי שלכם ממותג בעציץ.

מתנות ללקוחות לטו בשבט, מסרים ממותגים בעציצים

המסר האישי שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת יוצג תמיד על השולחן ולא במגירה

מסרים ממותגים בעציצים עם המיתוג והמסר אישי שלכם תמיד  נשמר אצל הלקוחות זמן רב ואפילו שנים  ניתן לראות חברות אשר מחלקות את העציצים בתערוכות כ מוצרי פרסוםמתנות לאירועים באירועים עסקיים, מתנות לכנסים בכנסים של החברות ומרכזי שיווק שונים מתנות ממותגות.

יש לכם את האפשרות לקנות את העציצים הממותגים ישירות מהמשתלה שלנו  כתוצאה מכך ניתן ליהנות ממחירים זולים יחסית לעציצים איכותיים במיוחד.

מוזמנים ליצור קשר למידע נוסף והזמנות.

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף  0522978583

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים 

        מבחר מתנות לעובדים בטו בשבט , מסרים ממותגים בעציצים

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.